Earthday: Kinetic zet Justdiggit op de kaart
22-04-2016 (07:00) - Campagnes
Kinetic zet zich in voor het goede doel Justdiggit. De aftrap van deze samenwerking voor lange termijn vindt vandaag plaats, tijdens Earth Day.Tijdens Earth Day zal Justdiggit door heel Nederland op straat te zien zijn, onder meer op ruim 350 grote (digitale) schermen van CS Digital Media, Ngage Media en BlowUp Media.
Earth Day
Justdiggit is een non-profit organisatie met een simpele oplossing om ‘global warming’ tegen te gaan, door regenwater ondergronds op te vangen waardoor de vegetatie zich kan herstellen. Met deze wetenschappelijke aanpak kunnen we onze ecosystemen herstellen tegen minimale kosten. Kinetic ondersteunt Justdiggit in het werven van donateurs. Dit doet zij in eerste instantie door vanuit haar positie als Out of Home mediabureau gratis exposure beschikbaar te stellen voor dit goede doel. Tijdens Earth Day zal Justdiggit door heel Nederland op straat te zien zijn, onder meer op ruim 350 grote (digitale) schermen van CS Digital Media, Ngage Media en BlowUp Media.
Justdiggit is een non-profit organisatie met een simpele oplossing om ‘global warming’ tegen te gaan, door regenwater ondergronds op te vangen waardoor de vegetatie zich kan herstellen. Met deze wetenschappelijke aanpak kunnen we onze ecosystemen herstellen tegen minimale kosten. Kinetic ondersteunt Justdiggit in het werven van donateurs. Dit doet zij in eerste instantie door vanuit haar positie als Out of Home mediabureau gratis exposure beschikbaar te stellen voor dit goede doel. Tijdens Earth Day zal Justdiggit door heel Nederland op straat te zien zijn, onder meer op ruim 350 grote (digitale) schermen van CS Digital Media, Ngage Media en BlowUp Media.
groenere planeet
Naast deze nationale campagne zet Kinetic zich ook lokaal in voor Justdiggit. Dennis Kuperus, CEO Kinetic Benelux en Nordics: 'Samen met JustdiggIt willen we op zowel op grote als kleine schaal mensen bewust maken van het feit dat iedereen bij kan dragen aan een groenere planeet. Zo zetten we Justdiggit vandaag letterlijk op de kaart, door binnen alle mediabureaus van GroupM flyers uit te delen waar zaadjes in verwerkt zijn die geplant kunnen worden. Hiermee willen we ook onze eigen mensen bewegen om hun steentje bij te dragen aan een groene aarde.'
Naast deze nationale campagne zet Kinetic zich ook lokaal in voor Justdiggit. Dennis Kuperus, CEO Kinetic Benelux en Nordics: 'Samen met JustdiggIt willen we op zowel op grote als kleine schaal mensen bewust maken van het feit dat iedereen bij kan dragen aan een groenere planeet. Zo zetten we Justdiggit vandaag letterlijk op de kaart, door binnen alle mediabureaus van GroupM flyers uit te delen waar zaadjes in verwerkt zijn die geplant kunnen worden. Hiermee willen we ook onze eigen mensen bewegen om hun steentje bij te dragen aan een groene aarde.'
bewust maken
Olivier Maes, CEO Justdiggit: 'We hopen met onze campagne tijdens Earth Day te laten zien dat er ook positief en hoopvol nieuws is op het gebied van klimaatverandering. We willen mensen ervan bewust maken dat we ecosystemen kunnen herstellen en er oplossingen bestaan. Justdiggit nodigt de wereld uit, middels de campagnes, om de groene schep op te pakken en te vechten tegen klimaatverandering.
Olivier Maes, CEO Justdiggit: 'We hopen met onze campagne tijdens Earth Day te laten zien dat er ook positief en hoopvol nieuws is op het gebied van klimaatverandering. We willen mensen ervan bewust maken dat we ecosystemen kunnen herstellen en er oplossingen bestaan. Justdiggit nodigt de wereld uit, middels de campagnes, om de groene schep op te pakken en te vechten tegen klimaatverandering.
Earth Day is een jaarlijks terugkerend evenement dat op 22 april plaatsvindt in 192 landen.