Univé en Zandbeek onthullen menselijke maat als 'baanbrekende innovatie'

Univé en Zandbeek onthullen menselijke maat als 'baanbrekende innovatie'

15-09-2025 (12:06) - Campagnes

Univé wil haar propositie als betrouwbare, maatschappelijk betrokken verzekeraar sterker laden bij ondernemers. Daarom lanceert de coöperatieve verzekeraar samen met Zandbeek de campagne 'Écht menselijk contact', waarbij menselijk contact gepresenteerd als baanbrekende innovatie.

De overkoepelende boodschap? Technologie mag nooit een doel op zich zijn, maar moet ruimte maken voor wat echt telt: persoonlijke aandacht voor iedere ondernemer. De nieuwe campagne richt zich op mkb-ondernemers en zzp'ers en is vanaf nu zichtbaar op diverse online en social kanalen en via (digital) out-of-home media zoals de Ziggo Dome, diverse snelwegmasten en in verschillende regio’s waar Univé kantoren heeft.

Gewonnen pitch

Na een creatieve pitch koos Univé voor Zandbeek als nieuwe bureaupartner voor zakelijke marketingcampagnes. "Net zoals veel van onze zakelijke klanten is Zandbeek een betrokken familiebedrijf, gericht op continuïteit. Dat ervaarden we in de pitchfase direct door hun grote affiniteit met de zakelijke doelgroep. We zijn heel blij met de samenwerking en de nieuwe campagne, die precies laat zien waar wij voor staan: persoonlijk, betrokken en dichtbij", vertelt Ramona Chang, Manager Marketing Zakelijk bij Univé.

Fleur van Zandbeek, CEO: "Sinds 1995 werken we bij Zandbeek aan merken die het verdienen om gezien te worden. Univé is precies zo’n merk. In een veranderende wereld durft Univé Zakelijk vast te houden aan wat het inmiddels uniek maakt: haar mensen in de regio. Dat authentieke verhaal verdient een breed publiek en we zijn trots dat wij het vertrouwen krijgen om daarbij te helpen."

Daarnaast wordt er content ontwikkeld binnen het thema 'Écht menselijk contact'. Met echt ondernemersverhalen krijgt de campagne extra verdieping. 

Bekijk hier de onthulling:

 

Credits

Bureau: Zandbeek
Regisseur: Lucas Camps
D.O.P.: Richard Spierings
Camera assistent: Casper Fraij
Grip: Joey Terwindt
Grip assistent: John Hokke, Vincent van den Eijnden
Opnameleiding: René Jonkers
Gaffer: Teun Pulles
Best boy: Rick Brussee
Electrician: Kasper Undal
Geluid: Joris Geurts
Styling: Anne van Lieshout
Visagie: Estefania ter Heerdt
Post productie: STORM
Sound design: Six Feet High
Casting: Moederannecasting en STENT Casting
Fotografie: Niels Stomps (via Foto Formation)