#geenprobleem op vrijdag de 13e

13-05-2016 (10:35) - Campagnes

Zoals elke vrijdag de 13e zet Nationale-Nederlanden zich ook vandaag, op de enige vrijdag de 13e van 2016, voor de 9e keer in voor mensen met pech. In de door Tribal DDB Worldwide, Amsterdam ontwikkelde campagne, genaamd #geenprobleem, worden pechvogels opgeroepen om met deze hashtag hun pech te delen om ze waar mogelijk te helpen of een hart onder de riem te steken.
 
 
Al jarenlang helpt Nationale-Nederlanden op vrijdag de 13e mensen met pech en weten dan ook als geen ander wat de meest voorkomende pechgevallen zijn. In de online film is Nationale-Nederlanden medewerker Steffen Jonassen te zien die alvast alle meest voorkomende pechgevallen voor zijn rekening neemt.
 
Mensen die alsnog pech hebben kunnen dit laten weten via #geenprobleem. Op vrijdag de 13e zit er namelijk een uitgebreid webcare team klaar in het Nationale-Nederlanden DE Café om pechvogels, die deze hashtag gebruiken, waar mogelijk te helpen of een hart onder de riem te steken.
 
Maurits Gockel, Directeur Marketing Bank van Nationale-Nederlanden, zegt: 'We zijn gestart in 2012 met het aanbieden van hulp bij pech op vrijdag de 13e om mensen (ook niet-klanten) op een sympathieke manier met onze persoonlijke en relevante dienstverlening in aanraking te laten komen.'