Kinderen brengen mensen samen in Mentos-campagne
11-05-2016 (10:04) - Campagnes
We kunnen allemaal wel een beetje hulp gebruiken om contact te maken met elkaar. Dat is de insteek van de laatste campagne van Mentos, door BBH London, die nu ook in Nederland van start gaat.
In de spot wordt een aantal verlegen volwassenen op pad gestuurd met de opdracht om vrienden te maken. Ze kregen een verborgen ontvanger en ze werden verteld ze dat een ‘communicatie-expert’ ze exact zou vertellen wat ze moesten zeggen.
kinderen als communicatie-expert
Het bleken kinderen te zijn. De gedachte hierachter: wie is er beter in het maken van vrienden dan zij? De Mentos-campagne vloeit is een voortzetting op de internationale merkstrategie 'Who says no to Mentos'.
De campagne was al actief in Engeland, Duitsland en Frankrijk.
credits
Creatief Concept: BBH/ London
Credits PvM International: Daan Simonis
Verantwoordelijk bij PvM NL: Carla Smeets
Verantwoordelijk bij MEC: Marieke Berends, Hatice van Leeuwen
Adformatie