
Lidl maakt sporten voor iedereen leuk, toegankelijk en betaalbaar
Lidl en haar sportmerk CRIVIT lanceren een internationale campagne om bewegen leuk, toegankelijk en betaalbaar te maken. Uit cijfers van het RIVM blijkt namelijk dat 44% van de volwassenen de beweegrichtlijnen niet haalt. Zeker in een tijd waarin veel mensen zittend werken en ontspanning vooral achter schermen plaatsvindt, is dit een zorgelijke ontwikkeling.
'Find Your Move' stimuleert mensen van alle leeftijden en niveuas (opnieuw) plezier te krijgen in bewegen. De campagne loopt in meer dan 30 landen via tv, social media en in de winkels van Lidl. Op Utrecht centraal is er van 27 mei tot en met 1 juni van 08.00-20.00uur een speciale Crivit pop up store. Een groot aantal van de Crivit producten is hier verkrijgbaar.
Vernieuwde online shop
De vernieuwde online shop biedt praktische tips, inspiratie en producten waarmee sport onderdeel wordt van het dagelijks leven; van thuisworkouts tot buitensport, van yoga tot fietsen. Voor wie de auto wat vaker wil laten staan, zijn er de CRIVIT e-bikes. Deze werden door het AD bekroond met de titels 'beste koop' en 'als beste getest'.
Voortdurend gezonder
CRIVIT is onderdeel van Lidl’s bredere missie om gezondheid bereikbaar te maken voor iedereen. Lidl is voor de elfde keer op rij verkozen tot beste supermarkt in groente en fruit en zorgt ervoor dat gezondere keuzes altijd betaalbaar zijn. Zo zijn volkoren producten nooit duurder dan hun witte variant en worden minder gezonde producten voortdurend verbeterd.