Mona begint 2017 minder zoet

02-01-2017 (08:42) - Campagnes

Op 1 januari presenteerde toetjesmaker Mona een verbeterd pudding-assortiment dat met hulp van meer dan 2.500 consumenten tot stand is gekomen. Om dit te vieren lanceert Mona social inhaker Een Mona Nieuwjaar.


Een online feel good video die samen met en voor consumenten is gemaakt om Nederland ‘een beter, echter, gezelliger nieuwjaar!’ te wensen.
 
'Een Mona Nieuwjaar'
Mona riep haar fans in heel Nederland via social media op om een filmpje te maken van hoe zij een Mona pudding delen. De leukste, grappigste of gezelligste inzendingen hebben een plekje in de video gekregen. VERTOV digital storytelling tekende voor concept, creatie en strategie van de campagne die online verspreid wordt.
 
 
credits
‘Een Mona Nieuwjaar’ - Friesland Campina: verbeterde receptuur Mona puddingen
Concept en productie: VERTOV digital storytelling
Regie: Martijn Winkler
Scenario: Erris van Ginkel
Productie: Anne Koopmanschap
Camera: Martijn Cousijn
Montage: Manuel Rombley
Art director: Thomas Wiegerink
Graphics: Jitte Hoekstra

Klant: Friesland Campina, Renée Kiesouw, Emilie Heesters