Nationale-Nederlanden: Er is maar één Nederlander zoals jij
06-09-2016 (13:54) - Campagnes
Nederland is bijzonder. We delen een taal, gebruiken, trekjes, gewoontes en we denken dat we elkaar altijd in het buitenland zo kunnen herkennen. Maar Nederlanders zijn ook trots op hun individualiteit. Hun eigenzinnigheid. Zo hebben we allemaal onze eigen dromen en individuele wensen.
Al meer dan 170 jaar is Nationale-Nederlanden vertrouwd met Nederland en alle verschillende inwoners. Vanuit die ervaring doet het alles om persoonlijke service te bieden die aansluit op het leven van elk van die Nederlanders. In de nieuwe, vandaag begonnen, Nationale-Nederlanden campagne ‘Er is maar één Nederlander zoals jij’, staat persoonlijke service centraal. De campagne laat op een herkenbare en eigentijdse manier zien dat Nationale-Nederlanden staat voor persoonlijke dienstverlening voor iedere Nederlander. De campagne is gebaseerd op onze ambitie, om klanten te helpen hun financiële doelen te realiseren.
In de campagne, die vanaf 6 september te zien is op tv, radio en online, komen de verschillende Nederlanders naar voren. Vanaf 19 september wordt de campagne uitgebreid met informatie over de services ‘Jouw inkomen later’ en ‘Beheerd Beleggen’. De twee aanvullende campagnes laten zien dat mensen op een eenvoudige, laagdrempelige, toegankelijke wijze wel degelijk invloed kunnen hebben op hun eigen financiële toekomst.
Yoram Schwarz, directeur marketing Nationale-Nederlanden Pensioen: ‘Veel Nederlanders willen zich best verdiepen in hun eigen financiële situatie later, maar hebben hierbij wel een zetje nodig. Daarom introduceren we de service ‘Jouw inkomen later’. Via deze service check je heel eenvoudig online, in zes stappen of je later voldoende inkomen hebt. Ook krijg je praktische tips om jouw inkomen voor later aan te vullen op een manier die bij je past.’
credits
CLIENT: Nationale-Nederlanden
BUREAU: J. Walter Thompson
CREATIVE PARTNER: Bas Korsten
SR. CREATIVES ART: Paul Wagemaker, Thomas Nieuwenhuizen
SR. CREATIVE COPY: Arnout Robbe, Jasper Symons
EXECUTIVE STRATEGY DIRECTOR: Daan de Raaf
STRATEGY DIRECTOR: Margot Bouwman
DO
SR. CONCEPT PRODUCER: Catherine van Acker
SCREEN PRODUCER: Lotte de Rooij, Mariska Fransen
DIGITAL PRODUCER: Hans Dekker
CLIENT CREDITS
MARKETING DIRECTEUR : Maurits Gockel
HOOFD BRANDING & SPONSORING : Daniel Doornhein
BRANDMANGER: Chantal Moreau-Peeters
PRODUCTION
PRODUCTION COMPANY: Cake Film
DIRECTOR: Joey de Leeuw
EXECUTIVE PRODUCER : Jolanda de Boer
PRODUCER: Diede Zillinger Molenaar
D.O.P: Noel Schoolderman, Thijmen Doornik
OFFLINE EDITOR: Brian Ent
ONLINE EDITOR: Joppo te Veldhuis
VFX: Tom Geraedts
SOUND: Studio Alfred Klaassen
MUSIC: Massive Music
RESEARCHERS: Yula Altchouler, Sasha Ourikh, Veerle Corstens
PHOTOGRAPHER: Judith Schlüter