Nieuwe Floryn-campagne viert lef en ambitie van ondernemers

Nieuwe Floryn-campagne viert lef en ambitie van ondernemers

19-05-2025 (09:57) - Campagnes

Zakelijk kredietverstrekker Floryn start een grootschalige campagne, met een merkfilm als centraal onderdeel. In de film komt de pay-off ‘Go For It’ tot leven. De productie, onder regie van Arjen Schotel, is opgenomen in Amsterdam, Frankfurt en Tbilisi.

De nieuwe campagne van Floryn is een volgende stap om de merkbekendheid te vergroten. Het bedrijf werd in 2015 opgezet door mensen die het ondernemerschap van binnen en buiten kennen en nu andere ondernemers willen helpen om hun dromen te realiseren.

In de video roept Floryn op tot actie: de financier begrijpt waar ondernemers naartoe willen en biedt de kracht om daar te komen. De kernboodschap is helder: ‘Go For It’.

Drie Europese steden

Het creatieve proces werd begeleid door Roy Schellekens, Fractional Creative Director bij Floryn. Voor de regie van de film betrok hij film- en reclamemaker Arjen Schotel. Op locatie in Amsterdam, Frankfurt en Tbilisi is een opvallende merkfilm tot stand gekomen, vol actie en verrassende stunts. Het resultaat is een minuut durende film die de reis van de ondernemer verbeeldt.

"Onze campagne is bedoeld om te inspireren en te activeren. We willen de energie van ondernemerschap tastbaar maken, voor iedereen die groot durft te denken", zegt Yannick Colastica-Petrucco, Director of Marketing bij Floryn. "Floryn profileert zich niet als bank, maar als bondgenoot van ondernemers. De film is geen verkooppraatje, maar een uitnodiging om anders te durven en te doen. Dat is precies waar ondernemen om draait."

De video is hier te bekijken.