Schiphol: 100 jaar ‘travelling in style’

08-09-2016 (13:50) - Campagnes

Deze maand bestaat Schiphol 100 jaar. Hier besteedt de luchthaven middels een campagne van Sunshine and Sausages aandacht aan. ‘100 Years of Travelling in Style’ neemt de kijker terug naar de tijd dat vliegen nog een luxe en elitaire aangelegenheid was.
 
In de campagne worden producten van nu en de iconische See Buy Fly Shopper Bag gefotografeerd in de stijl van de jaren 50. Britta Sluis, Marketing Manager van Schiphol: ‘Je komt de campagne op de hele luchthaven tegen. Thematisch maar ook activerend. In abri’s, billboards, etalages, point of sale en online. Reizigers vinden speciale aanbiedingen in onze brochures en klanten die meer dan 25 euro uitgeven, krijgen de limited edition See Buy Fly Shopper Bag.’
 
Sluis wil met de campagne passagiers motiveren winkels en horecagelegenheden te bezoeken: ‘Het resultaat is een geïntegreerde campagne die tijdens de complete customer journey, de doelgroep veelvuldig activeert om te genieten van ons aanbod in de winkels en horeca.’
 
credits:
Schiphol: Britta Sluis, Marie Claire de Gou, Rens van Velzen
Bureau: Sunshine and Sausages
Creative directors: Niels Streckfuss, Bas Boterman
Art director: Diederik van Kollem 
Copy: Joost Hammann
Strategie: Jeroen Huisman
Account: Jonnet Berg 
Productiemaatschappij: Cake Film
Fotografie: Martin Dijkstra