SuperRebel.Agency ontwikkelt Europese testimonialcampagne voor VGP

SuperRebel.Agency ontwikkelt Europese testimonialcampagne voor VGP

26-05-2025 (13:22) - Campagnes

In een nieuwe campagne, ontwikkeld door SuperRebel.Agency, vertellen meer dan 400 internationale A-merken waarom zij VGP vertrouwen. Hun testimonials zijn de kern van een grootschalige campagne in 16 Europese landen.

Meer dan 400 internationale A-merken werken samen met VGP en nu treden veel van hen naar voren om te vertellen waarom, van Opel tot Zalando, en van DPD tot REWE. Met deze campagne laat VGP hun stem horen in 16 landen, op luchthavens, in vakbladen én via digitale kanalen.

Van visie naar realiteit

Het idee begon met een eenvoudig inzicht: Stel, je hebt een visie. Hoe maak je die werkelijkheid? Daar komt VGP in beeld. VGP is meer dan een vastgoedontwikkelaar: het is een strategische partner die topklanten helpt hun ambities te realiseren, van eerste schets tot uiteindelijke oplevering. Met locaties die klaar zijn voor de toekomst en oplossingen die succes mogelijk maken, is VGP de plek waar groei vorm krijgt.

SuperRebel.Agency werkt graag met merken die verder gaan dan het voor de hand liggende. Deze campagne laat niet alleen zien wat VGP bouwt, maar ook voor wie. Het concept is klaar om door Europa te reizenl net als VGP zelf. De mediaplanning en -inkoop zijn verzorgd door Zuiver Media Group. Visuals en beeldmateriaal zijn tot stand gekomen in samenwerking met Peek Creative Studios.