TCC lanceert internationale campagne Van Gils
12-09-2016 (18:08) - Campagnes
Van Gils lanceert haar nieuwe geurenlijn ELITE. The Communication Company (TCC) uit Breda ontwikkelde het concept, de verpakkingslijn en de internationale campagne er omheen.
De campagne toont portretten van vlijmscherp geklede mannen. Het complete plaatje klopt, totdat je oog valt op een paar eigenzinnige details die aantonen dat deze mannen niet bang zijn om zich tijdens een chique gelegenheid vies te maken voor een spelletje rugby.
De lancering van Van Gils Elite vond plaats tijdens de StrongmanRun, waar 6 mannen de ‘elite man’ in zichzelf los lieten door in kostuum het modderige parcours te trotseren.
credits
Bureau: The Communication Company (TCC)
Creatie: Roy Schellekens, Hans van Mook
Strategie: Antal van Pelt, Cees Faes
Account: Fenna de Man
Klant: Royal Sanders
Jessy van Gils, Brand Manager Van Gils Parfums
Frank van Vliet, Sales & Marketing Director Royal Sanders