The Oddshop achter internationale campagne Squla

06-09-2016 (10:35) - Campagnes

De nieuwe commercial van Squla laat zien hoe leuk het voor kinderen kan zijn om na school nog even door te gaan met leren.
 
Na een bureauoriëntatie wees Squla, het online leerplatform voor basisscholieren, The Oddshop aan als bureau om het merk zowel creatief als effectief aan de wereld te presenteren. The Oddshop ontwikkelde een campagne voor zowel Nederland, Polen als Frankrijk.
 
In de tv commercial ontmoeten we Tom, een doodnormale jongen die dankzij Squla een legendarisch leven krijgt. Wanneer hij na de schoolbel wordt opgetild door zijn trouwe struisvogel, uiteraard op gouden hoverboard, paraderen de twee triomfantelijk door school. Uiteindelijk transformeert de struisvogel naar ‘rocket mode’ zodat Tom op epische wijze al zijn schoolvakken kan oefenen.
 
De commercial is vanaf september in alle drie de landen op tv en te bewonderen via hun Facebook kanalen.?
 
credits
Klant: Squla
Commercieel Directeur: Tijntje Louwers
Brand Marketeer: Loes van der Pauw
Bureau: The Oddshop
Creatie: Joost van der Schoot, Marten Meijboom
Creatieve Directie: Niels de Wit, Robert van der Lans
Project Director: Josefien Homan
Regisseur: René Nuijens
Productiemaatschappij: The Martini Shot
Postproductie: Kiev Postproduction
Muziek en sound design: Sounds Like Film / Nando Eweg