Today is Canday maakt commercialformat voor Domino's

23-11-2021 (10:57) - Campagnes

Today is Canday heeft een nieuwe lange termijn campagneplatform ontwikkeld voor Domino's: 'Hello Goodness!'. "Dit is de perfecte manifestatie van Domino’s merkbeleving; het verwoordt op vrolijke wijze de verwelkoming en tegelijkertijd de positieve verrassing op zowel product als performance van het Domino’s merk", aldus Domino's.
 
Hoe gelijkgestemd men ook kan zijn als sportliefhebbers, fans van één en dezelfde muzieksoort, of als gezinslid in een doorgaans heel eensgezinde familie; met betrekking tot de lekkere trek blijkt ieder individueel onderdeel van die groep dan toch heel onverwacht een heel andere maaltijdvoorkeur te hebben. Dat is de basis van Today is Canday's invulling van de briefing om Domino's als merk te vernieuwen.
 
Nieuwe uitingen zullen die 'Hello Goodness!' ervaring gemeen hebben. In de eerste commercial wordt dat moment door een ‘Hello Goodness!’ jubelend gospelkoor op humoristische wijze gevierd. Spoiler-alert: dat koortje gaan we vaker terugzien én horen: sonic branding is namelijk een belangrijk onderdeel binnen dit brand fundament.