VGZ lanceert campagne ‘Vernieuwen is vooruitkijken’

VGZ lanceert campagne ‘Vernieuwen is vooruitkijken’

09-11-2025 (20:20) - Campagnes

De meeste mensen denken pas aan zorg, als ze het zelf nodig hebben. Met de nieuwe campagne ‘Vernieuwen is vooruitkijken’ wil zorgverzekeraar VGZ dat veranderen. De campagne nodigt mensen uit om nu al stil te staan bij wat ze verwachten van zorg. Vandaag én in de toekomst.

“Zorgvernieuwing begint bij vooruitkijken,” zegt Maarten Timmers, hoofd merk en conversie VGZ. “Om de zorg toegankelijk, betaalbaar en menselijk te houden is vernieuwing hard nodig. Door vernieuwingen in de zorg te stimuleren, helpt VGZ de zorg in Nederland vooruit. Niet pas als het te laat is, maar juist nu.”

In de campagne zien we hoe de wereld van hoofdpersoon Eva Eikhout, ambassadeur Zorgvernieuwing bij VGZ, letterlijk om haar heen wordt opgebouwd. Het laat voelen dat de toekomst van de zorg menselijk, dichtbij en iets is wat we samen vormgeven. Want door nu te vernieuwen, zorgen we er samen voor dat goede zorg ook in de toekomst voor iedereen bereikbaar blijft.

De zorgvernieuwingen deelt VGZ in de nieuwe campagne die vanaf 10 november te zien is in verschillende kanalen.

Credits

Bureau: Fitzroy | United Playgrounds Social: Livewall | United Playgrounds Performance: DNZ | United Playgrounds Verantwoordelijk bij VGZ: Mandy Visser, Maarten Timmers Agency producer:Fatima EngelhardProducent: Pink Rabbit, Niels Visser Regisseur: Anna Maria van ‘t Hek DOP: Robbie van Brussel Production design: Myrte Beltman Edit: Annelien van Wijnbergen Grading: De Grot, Joppo Sound: Soundcircus Music: Diederick Idenburg Audionabewerking: Stephan Bakker.