
RA*W blikt terug op Cannes Lions tijdens eigen event op 17 september
Hoewel de glazen rosé aan La Croisette en de inspirerende talks in het Palais als de dag van gister voelen, vond Cannes Lions alweer twee maanden terug plaats. Gelukkig is er goed nieuws voor degenen die heimwee hebben naar het creativiteitsfestival of er uberhaupt niet bijwaren: RA*W host zijn eigen After Cannes Event op 17 september!
Op het programma staan verschillende creatieven, onder wie Lion-winnaars, die hun visie delen over de winnende cases van dit jaar. Ook zijn deelnemers van de RA*W Summer Course aanwezig, die zullen vertellen over de pitch voor Matt Sleeps, onvergetelijke ervaringen en feestjes die net zo legendarisch waren.
De bevestigde namen:
- Kiki Knoops en Yascha Puts, creatief duo bij DDB Amsterdam, zijn van de partij om te vertellen over hun Bronzen Young Lions-Award. Door wilde bijen op de cover van 'Forbees' te zetten, wisten zij de jury te overtuigen van het nut van deze insectensoort, dat vaak over het hoofd wordt gezien.
In de Cannes Flashback van FONK deden Kiki en Yascha al een boekje open over hun overwinning.
- Esther van Vliet en Steffi Boom, creatief duo bij dentsu creative, wonnen de RA*W-pitch voor Matt Sleeps. Met tweets van Trump wisten zij meer matrassen voor het Nederlandse slaapmerk te verkopen.
- Ersem Erçil en Dyon Kaleuwee, het creatieve team van Gut Amsterdam en winnaars van een bronzen Leeuw in de categorie Brand Experience & Activation voor hun Heinz Hagelchup-idee, komen vertellen over: "The bronze standard".
- En last but not least: hoewel de RA*W Summer Course draait om Cannes, blijft de groeiende aandacht voor en relevantie van SXSW London niet onopgemerkt. Dani Polak, head of creative innovation bij TBWA/NEBOKO, was erbij en vertelt: "Waarom een verhaal vertellen zo menselijk is".
Praktische info
Wat? After Cannes Event van RA*W
Wanneer? Woensdag 17 september van 19:30 tot 22:00
Waar? FC Hyena in Amsterdam
Tickets zijn hier verkrijgbaar voor €5.