IPG Mediabrands lanceert technologie gedreven performance unit onder KINESSO-vlag

25-09-2023 (09:30) - Marketing

IPG Mediabrands, het media-holdingbedrijf binnen Interpublic Group (NYSE: IPG), lanceert KINESSO: “a tech-driven performance unit delivering real intelligence that moves brands forward”. De nieuwe unit is tot stand gekomen door de integratie van drie merken: Kinesso, Reprise en Matterkind.

KINESSO integreert nu media, technologie, data en creatie in één performance benadering. De combinatie van het talent, technologie en wereldwijde schaal, moet IPG Mediabrands en haar bureaus UM en Initiative gaan helpen om te versnellen en meer impact te genereren op de business van hun klanten. Daarnaast maakt IPG Mediabrands hiermee de samenwerking met klanten eenvoudiger. 

“KINESSO betekent per definitie beweging en verandering, en dat is precies wat we met deze nieuwe onderneming naar voren brengen. We zijn hier om onze klanten te helpen winnen en ervoor te zorgen dat die overwinningen boven de rest uitsteken”, benadrukt Jarrod Martin, Global CEO van KINESSO.

Eileen Kiernan, Global CEO van IPG Mediabrands: “Dit is een belangrijk moment in onze geschiedenis om voort te bouwen op het gezamenlijke succes van Matterkind, Reprise en Kinesso. Gepositioneerd in het hart van IPG Mediabrands, zal KINESSO de horizon voor onze klanten verbreden door een toewijding aan innovatie die industriële barrières doorbreekt."


Bureaus

Media

Economisch