
Bespaarbijlage van Dirk met acht pagina's dik in De Telegraaf
Terwijl heel politiek Den Haag zich buigt over de inhoud van de Miljoenennota, troffen lezers van De Telegraaf dit weekend de 'bespaarbijlage' van Dirk in de krant aan. Daarmee speelt de supermarktketen in op Prinsjesdag en de jaarlijks terugkerende discussie over koopkracht en prijzen. De boodschap: boodschappen moeten voor iedereen betaalbaar zijn en blijven.
De 'bespaarbijlage' stond afgelopen zaterdag met maar liefst acht pagina’s groot in De Telegraaf en laat zien hoe Dirk klanten dagelijks helpt om slim boodschappen te doen. Met de actie onderstreept Dirk zijn boodschap dat verantwoord en betaalbaar boodschappen doen geen kwestie is van één dag in het jaar, maar een belofte waar de supermarkt jaar in jaar uit voor staat.
Marcel Huizing, algemeen directeur Dirk, over de bespaarbijlage: "Traditiegetrouw haken we bij Dirk in op Prinsjesdag. Dit keer met onze eigen uitgave waarin we het vuur aan de schenen leggen van politiek Den Haag en andere supermarkten. We pakken belangrijke consumentenonderwerpen aan zoals tv-reclames waar de consument voor betaalt, het eerlijk vergelijken van producten en de hoge prijzen van A-merken die weer betaalbaar moeten zijn voor iedereen."