
Hema geeft huismerk make-uplijn een duurzame make-over
Hema geeft haar huismerk make-uplijn een frisse make-over. De collectie, met oog voor mens, milieu en portemonnee, bestaat uit onder andere navulbare lipsticks, bronzers en een zelf samen te stellen oogschaduwpakket. Om de herlancering te vieren, opent de winkelketen een activatie op Amsterdam Centraal.
Met de nieuwe make-up van Hema kenmerkt zich met stijlvolle verpakkingen, hoogwaardige formules en handige navuloplossingen. "We bieden producten van A-merk kwaliteit in een verpakking die net zo mooi is als die van de luxemerken, en dat allemaal voor een HEMA-prijs", aldus Tamara van Geest, Unit Manager Beauty bij HEMA. "Zo maken we luxe bereikbaar voor iedereen."
Dat maakt de collectie niet alleen mooier en praktischer, maar ook duurzamer. Alle producten zijn volledig vegan, vrij van microplastics en talk, hervulbaar en gemaakt in samenwerking met betrouwbare producenten. Zo wordt er minder verspild en slimmer getransporteerd. Daarnaast staat personalisatie voorop: het oogschaduwpalet kun je maar liefst in 33 kleuren samenstellen met verschillende finishes van mat tot glanzend.
Activatie op Amsterdam Centraal
Om de lancering te vieren, opent HEMA op donderdag 13 november de HEMA beauty box in de IJ-passage van Amsterdam Centraal Station. Deze tijdelijke beleving laat bezoekers de vernieuwde beautylijn van dichtbij ontdekken. De beauty box is die dag exclusief geopend voor pers en influencers. De activiteit is op vrijdag 14 en zaterdag 15 november toegankelijk voor consumenten.