14 nominaties NIMA AWARDS 2012
24-09-2012 (08:19) - Awards
Op 22 november worden de NIMA Awards uitgereikt. Inmiddels zijn de veertien genomineerden bekend.
De categorieën, zijn vernieuwd en gestoeld op het principe van lifelong learning: altijd blijven ontwikkelen, in welke fase van je merk je je ook bevindt. Naast de hoofdcategorie voor beste Marketing Company die ongewijzigd is, worden daarom twee nieuwe thema-awards uitgereikt: Marketing Launch en Marketing Turnaround (‘brand revitalization’). Ook nieuw dit jaar is de NIMA Oeuvreprijs Marketing Personality.
De zeventien-koppige vakjury onder leiding van René Repko en bestaande uit marketing wetenschappers, vakpers en leidinggevende marketeers, heeft uit de vele inzendingen inmiddels de genomineerden bepaald. Op dinsdag 25 oktober worden aan de hand van case-studies de finalisten gekozen die op 22 november het podium zullen betreden met hun marketing pitch.
In de categorie Marketing Company zijn de volgende organisaties genomineerd:
• Coolblue
• Triodos Bank
• Efteling
• Unilever
• Rituals
In de categorie Marketing Launch zijn de volgende marketingconcepten genomineerd:
• Hago Next
• 2theloo
• Unox Boeren Scharrelrookworst
• De Vegetarische Slager
• IJscuypje Retail
In de categorie Marketing Turnaround zijn de volgende organisaties genomineerd:
• Zeeman
• Het Scheepvaartmuseum
• Hunkemöller
• Florius Hypotheken