AMMA-juryleden bekend

15-03-2013 (08:14) - Awards

De juryleden voor de AMMA 2013 zijn bekend. 8 specialistenjury’s bepalen de winnaar en genomineerden in 9 categorieën. Dat is een wijziging ten opzichte van voorgaande jaren waarin  specialistenjury’s een shortlist samen stelden waaruit één hoofdjury de nominaties en winnaars bepaalden. Bij de verkiezing van de Hans du Chatinier-prijzen werd al op deze wijze gejureerd.
 
Deze categorieën met voorzitters zijn:
 
•          Beste Media-/middelenstrategie - René Repko (zelfstandig)
•          Beste Single Mediastrategie - Paul van der Heijden (Achmea)
•          Beste Interactieve Mediastrategie - Jeroen de Bakker (Lab1111)
•          Beste Mediastunt - Manon Daggers (PepsiCo)
•          Beste Media-innovatie - Karlijn Vlasblom (Procter & Gamble)
•          Mediabureau van het Jaar - Ton Rozestraten (RTL)
•          Media-adverteerder van het Jaar - Mary Hoogerbrugge (De Postioneerders)
•          Hans du Chatinier-prijs voor professionals en voor studenten - Vincent van den Berg (DDB)
 
Het YIM Mediatalent van het jaar wordt gekozen via een workshop op donderdag 28 maart bij OMD.
De winnaars en genomineerden voor de Carl Lipp-prijs en Exploitant van het jaar worden bepaald door een online enquête uitgevoerd door Intomart GfK. In totaal worden er in 12 categorieën prijzen uitgereikt.
 

Op 16 april worden de nominaties bekend gemaakt en start de kaartverkoop. Op donderdag 30 mei is de feestelijke uitreiking in DeLaMar in Amsterdam. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.