B2B Marketing Award naar Canon, DSM of Philips
27-02-2014 (07:42) - Awards
Op 13 maart zal tijdens het B2B Marketing Forum in Utrecht de B2B Marketing Award uitgereikt worden. Een jury heeft bekend gemaakt welke drie ingezonden B2B-cases kans maken om deze award in de wacht te slepen.
De genomineerden zijn Canon Nederland, DSM Engineering Plastics en Philips Lighting. Canon Nederland wilde een nieuwe propositie op de kaart zetten bij haar relaties, de eigen klanten en leveranciers. Dit deden zij met 20 multichannel evenementen. Vanuit hun doelstelling wordt stapsgewijs het hele proces doorlopen waarbij het eindresultaat ‘in beeld’ wordt gebracht.
Bij genomineerde DSM Engineering Plastics staat de geïntegreerde benadering centraal waarbij het DSM verhaal zich toespitst op specifieke klanten en doelgroepen met als doel een voorkeur voor DSM te creëren. Daarvoor worden de nodige kanalen ingezet waarbij een app centraal staat in de uitwerking van het concept.
Philips Lighting gebruikt het nieuw geopende Rijksmuseum als showcase om LED-verlichting onder de aandacht te brengen. Philips gebruikt hierbij een ‘outside-in’ benadering en laat anderen het verhaal vertellen.