Dutch Interactive Awards naar KLM, Jumbo en Shell
11-05-2012 (08:19) - Awards
De lat voor de Dutch Interactive Awards 2012 lag hoog. Dat bleek gisteravond, toen het beste interactieve werk van het afgelopen jaar centraal stond in het Amsterdamse Hotel Krasnapolsky. Dit initiatief van Emerce, ondersteund door branchevereniging PIBN, trok dit jaar weer veel aanmeldingen.
Na een zware jurydag waarop de projectteams hun motivatie achter de strategie, design en bouw toelichtten, werden de prijzen uitgereikt. De winnende bureaus zijn MobGen, Netwerven, Media Republic, Mirabeau, Fabrique, Pathé Theatres, Mainflow, We Are Blossom.
In totaal zijn negen awards uitgereikt, waarvan acht op het gebied van communicatie, e-commerce en marketing. Bij de Dutch Interactive Awards komen alle soorten websites aan bod, en wordt vooral gelet op aspecten die bij een succesvol internetproject aan bod komen: concept, design, bouw en resultaten.
De winnaars:
Categorie: E-Commerce
Winnaar: Pathé Thuis (Pathé Theatres)
Categorie: Online Services
Winnaar: Mainflow (Enrise)
Categorie: Lead Generation
Winnaar: : Vodafone (We Are Blossom)
Categorie: Corporate
Winnaar: Shell (MobGen)
Categorie: Recruitment
Winnaar: Bol.com (Netwerven)
Categorie: Campagne
Winnaar: Axe heaven on earth (Media Republic)
Categorie: Brand
Winnaar: Jumbo Supermarkten (Mirabeau)
Categorie: Communities
Winnaar: Schooltas-ThiemeMeulenhoff (Fabrique)
Categorie: Interactive Company of the Year
Winnaar: KLM