Finalisten NIMA AWARDS bekend

30-10-2012 (08:39) - Awards

De finalisten voor de NIMA AWARDS 2012 zijn bekend. Grote namen maken op 22 november hun opwachting in het Miele Inspirience Centre om de jury en het publiek te overtuigen van de manier waarop zij het verschil maken met hun bijzondere prestaties.  
 
De beste marketingorganisatie levert over een middellange periode een constante hoogwaardige prestatie die zich enerzijds vertaald heeft in stijgende bedrijfsresultaten, en anderzijds binnen de ‘BV Marketing Nederland’  in het oog springt en een voorbeeldfunctie bekleedt.

In deze categorie zijn de volgende organisaties verkozen tot finalist:
 
Coolblue
Efteling
Unilever
Rituals
 
In de categorie Marketing Launch zijn er drie finalisten:
 
Hago Next
2theloo 
De Vegetarische Slager
 
In de categorie Marketing Tunaround zijn de finalisten:
 
Het Scheepvaartmuseum 
Hunkemöller
 
Voor het eerst dit jaar zal NIMA een Oeuvreprijs toekennen aan een bekende Marketing Personality. De Marketing Personality is unaniem door de jury gekozen en is een inspiratiebron die voor zijn/haar omgeving functioneert als ‘enabler’. Wie de Marketing Personality is,zal bekend worden gemaakt tijdens de uitreiking op 22 november.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.