G+J Media Custom Content wint Digital Communication Award

30-09-2016 (16:39) - Awards

G+J Media Custom Content valt in de prijzen tijdens de Digital Communication Awards 2016 in Berlijn. Het digitale magazine #nsfavourites van NS won de categorie Beste Web Magazine. 
 

#nsfavourites is een digitaal inspiratiemagazine vol hotspottips van influencers over vier grote steden, gecombineerd met aantrekkelijke aanbiedingen. Het zorgt ervoor dat NS-klanten zin krijgen om er een extra dagje op uit te gaan. Onderzoek wijst uit dat klanten het digitale magazine enorm waarderen en ook actief gebruiken – #nsfavourites brengt NS-klanten in beweging en heeft daarnaast een bewezen positief effect op de merkbeleving.
 

DCA-jurylid en blogger Jon Worth roemt #nsfavourites en meldt op Twitter: ‘Ik heb dit project beoordeeld. Het was een *super* presentatie. Zeer indrukwekkend! Ik reis regelmatig met NS naar Maastricht en was blij om zo’n goed product te zien dat erop gericht is om mensen in treinen te krijgen.’
 

Creative Director Loes van Dokkum van G+J Custom Content: 'We zijn hartstikke trots op deze award, en op NS, die ons in staat heeft gesteld om dit voor hen te ontwikkelen. Met veel plezier en enthousiasme werkten teams van G+J, NS en Dutch Giraffe samen aan #nsfavourites. G+J Custom Content is verantwoordelijk voor concept, design en content, en Dutch Giraffe voor de technische realisatie.'