Genomineerden NIMA B2B AWARD bekend

27-01-2012 (08:47) - Awards

De zeskoppige jury onder leiding van Berd Warmelts, adjunct-directeur marketing bedrijven Rabobank Nederland en bestuurslid van het NIMA B2B Expertiseplatform, heeft de genomineerden voor de NIMA B2B AWARD bekend gemaakt. 
 
Er zijn acht kanshebbers gekozen die tot 1 maart hun case kunnen voorbereiden in samenwerking met de NIMA Young Professionals. Begin maart zullen de finalisten bekend gemaakt worden. De finalisten presenteren op 20 maart, tijdens het B2B Marketing Forum, hun case om zo de vakjury te overtuigen en die felbegeerde NIMA B2B AWARD in de wacht te slepen. 
 
Berd Warmelts, juryvoorzitter : ‘We zijn tot een mooie lijst met aansprekende namen gekomen. Een mix van bekende en onbekende nominaties. Bovendien een variëteit aan sectoren. Wat ons betreft zijn dit de succes stories binnen B2B Marketing. De uitdaging voor de NIMA Young Professionals is nu het achterhalen van de facts & figures. We zijn dan ook zeer nieuwsgierig.’
 
De genomineerden voor de NIMA B2B AWARD zijn:
 
1. InterfaceFLOR
2. Delta
3. Océ
4. Philips
5. Driessen
6. Graydon
7. Ziggo

8. Essent 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.