LVB Networks wint meeste prijzen bij Grand Prix Content Marketing
18-11-2016 (10:09) - Awards
LVB Networks viel gisteren volop in de prijzen tijdens de uitreiking van de Grand Prix Content Marketing. Het Amersfoortse contentmarketingbureau wist in totaal vijf prijzen in de wacht te slepen voor vijf verschillende projecten.
Eerder dit jaar ontving LVB Networks al de meeste nominaties voor de Grand Prix Content Marketing. Aart Lensink, creatief directeur bij LVB Networks: ‘De vele nominaties waren al een grote eer, maar om nu ook echt vijf maal de bevestiging te krijgen dat ons werk ertoe doet, is geweldig. Onze inzet om contentmarketing naar een hoger niveau te tillen en dat ook buiten de landsgrenzen te doen, slaat aan en daar maken we onze klanten gelukkig mee. Dat onze eigen industrie dit ook erkent met deze awards, is een bijzonder gegeven.’
Award-categorie B-to-B:
ZILVER: Jouw Gemeente Mijn Gemeente (PinkRoccade Local Government)
BRONS: Ziggo Uitblinkers (Ziggo)
Award-categorie B-to-C:
BRONS: Financial Focus (ABN AMRO MeesPierson)
Bekroning Beste distributie:
Bloed redt levens (Sanquin)
Bekroning Beste Long Read:
KPMG Innovators (KPMG)