Nationale-Nederlanden wint SponsorRing voor NN Open Museum Week
12-04-2022 (20:31) - Awards
Nationale-Nederlanden werd op maandag 11 april tijdens het SponsorRing Gala beloond met een SponsorRing voor de NN Open Museum Week. Met de NN Open Museum Week vierde Nationale-Nederlanden de heropening van de musea na een sluiting van bijna zes maanden. De SponsorRing is een vakprijs, die sinds 2001 jaarlijks wordt uitgereikt als erkenning voor de beste sponsorcases van Nederland.
Tijdens de NN Open Museum Week nodigde Nationale-Nederlanden iedereen uit weer een bezoek te brengen aan de Nederlandse musea. Heel Nederland kon een gratis toegangskaart aanvragen voor één van de museale partners van Nationale-Nederlanden: het Mauritshuis, Nederlands Fotomuseum, Kunstmuseum Den Haag, de Kunsthal Rotterdam, Nederlands Openluchtmuseum en Nationaal Archief. Op deze manier stimuleerde Nationale-Nederlanden iedereen om weer een bezoek te brengen aan musea, die maandenlang gesloten waren vanwege COVID-19.
Tijdens de NN Open Museum Week nodigde Nationale-Nederlanden iedereen uit weer een bezoek te brengen aan de Nederlandse musea. Heel Nederland kon een gratis toegangskaart aanvragen voor één van de museale partners van Nationale-Nederlanden: het Mauritshuis, Nederlands Fotomuseum, Kunstmuseum Den Haag, de Kunsthal Rotterdam, Nederlands Openluchtmuseum en Nationaal Archief. Op deze manier stimuleerde Nationale-Nederlanden iedereen om weer een bezoek te brengen aan musea, die maandenlang gesloten waren vanwege COVID-19.
Fleur Hudig, Head of Corporate Citizenship bij NN Group: "Als partner van diverse Nederlandse musea zijn we er voor ze in goede tijden, maar ook in mindere tijden. Toen de musea na een lange sluiting weer open mochten wilden we dit met de musea én met heel Nederland vieren. Dat dit nu beloond wordt met een SponsorRing is een extra kroon op het succes van de NN Open Museum Week."