Ook MWG AMMA past strategie aan

29-11-2013 (08:38) - Awards

De MWG heeft het aantal categorieën aangepast van 12 naar 10. Beste Mediastunt en Beste Single Mediastrategie komen te vervallen. Daarnaast worden de 2 onderzoekcategorieën Hans du Chatinier voor professionals en studenten, gecombineerd tot 1 onderzoekprijs.
 
Nieuw is de categorie ‘Beste Creatieve Gebruik van een Medium’ voor een mediumtype dat op een onderscheidende en effectieve manier is ingezet. Ook nieuw is het uitgangspunt dat media-exploitanten hun case moeten inzenden om in aanmerking te komen voor ‘Media-exploitant van het jaar’.
Tot nu toe werd deze winnaar bepaald door de hoogste gemiddelde waardering uit een online enquête onder mediabureaus en adverteerders. De jury gaat  de inzending beoordelen en zal ook gebruik maken van de resultaten van het online onderzoek.
 
De wijze van jurering bij de overige categorieën blijven ongewijzigd.
 
De 10 AMMA categorieën zijn:
 
Beste Mediastrategie
Beste Interactieve Mediastrategie
Beste Creatieve Gebruik van een Medium
Beste Media-innovatie
Mediabureau van het jaar
Media-adverteerder van het jaar
Media-exploitant van het jaar
Hans du Chatinier-prijs
Carl Lipp-prijs
YIM Mediatalent van het jaar
 
De inzendmogelijkheid loopt van maandag 20 januari tot en met vrijdag 21 februari 2014. Informatie over criteria, richtlijnen en voorwaarden zijn te vinden op www.mwg.nl. Op woensdag 28 mei 2014 is de uitreiking in het DeLaMar Theater te Amsterdam.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.