SABRE Awards voor PR-bureaus
04-06-2012 (08:38) - Awards
Burson-Marsteller heeft samen met het bureau Trouble in Paradise een gouden SABRE Award gewonnen tijdens de uitreikingen van de Holmes Report EMEA Sabre Awards 2012. Zij ontvingen deze award voor de campagne ‘Please Don’t Stop the Music’ die werd opgezet voor behoud van het Muziek Centrum van de Omroep (MCO) in Hilversum.
Eind 2010 besliste de Nederlandse overheid dat een van de beste muzikale instellingen van het land, het MCO, moest verdwijnen. Om de ‘sound of music’ te redden, schakelde MCO Burson-Marsteller en Trouble in Paradise in om hen te helpen. Er werd impact gecreëerd door middel van twee flash mobs op het Centraal Station in Den Haag en op de Dam in Amsterdam.
Porter Novelli Nederland is winnaar geworden van een Gouden SABRE Award voor de campagne JIJ & Overijssel. De campagne had als doel de werkzaamheden van de provincie concreet en interessant te maken om zo te zorgen voor meer zichtbaarheid van de provincie bij haar inwoners. Porter Novelli won in de categorie Beste Benelux Campagne.