Social Media Awards: KLM wint, Trijntje verliest
13-06-2014 (07:52) - Awards
De winnaars van De Beste Social Media Awards zijn bekend. De Awards zijn in tien categorieën uitgereikt: KLM wint - als enige merk - twee awards.
KLM gaat aan de haal met de prijs voor het Beste Merk én de Beste Reactie op social media, Trijntje Oosterhuis wint de prijs voor het slechtste bericht.
De winnaars ontvangen een oorkonde, een eervolle vermelding en eeuwige roem als eerste winnaars van De Beste Social Media Awards. Trijntje Oosterhuis heeft een social media workshop aangeboden gekregen van initiatiefnemer Diederik Broekhuizen.
De jury voor De Beste Social Media Awards bestaat uit cabaretier, theatermaker en acteur Wart Kamps, viral expert bij First Rocco Stallvord, art director bij ACHTUNG! Jort Schutte, schrijver Marten Mantel, oprichter versereclame.nl en initiator van de Newsjackathon Gonnie Spijkstra en creative director bij DigitasLBi Ellen Hooghiemstra.
De winnaar per categorie is voor de helft bepaald door publieksstemmen en voor de helft door de stemmen van de jury.