Tribal DDB en AKQA oogsten op Eurobest Festival
01-12-2011 (12:30) - Awards
Tribal DDB Amsterdam is tijdens het Eurobest Festival uitgeroepen tot ‘Interactive Agency of the Year’. Dezelfde titel ging vorig jaar naar DDB Stockholm. Ook won het Amsterdamse bureau twee Gouden, een Zilveren en vijf Bronzen Awards voor het werk in opdracht van KLM en Philips. Een ander in Nederland gevestigd bureau, AKQA, won twee awards voor de Heineken Star Player. Zowel Goud in de categorie Mobile Gaming als Goud in de categorie Grand Prix Mobile Applications.
De awards voor Tribal DDB:
Film
Gold – Philips ‘Obsessed with Sound’ – Interactive Film
Interactive
Gold – Philips ‘Obsessed with Sound’ – Sound and Music Design
Bronze – Philips Wake-up Light ‘Wake-up the Town’ – Product Category
Bronze – KLM ‘Tile & Inspire’ – Digitally-led Integrated Campaign
Bronze – Philips ‘Obsessed with Sound’ - Navigation and Interface
Media
Silver - KLM ‘Tile & Inspire’ - Best Use of Social Media Marketing
Design
Bronze - Philips ‘Obsessed with Sound’ – Digital Design
Direct
Bronze – KLM ‘Tile & Inspire’ – Best use of Digital Media