Varwijk en Maaskamp winnen Cebuco/ADCN-workshop

29-03-2012 (09:51) - Awards

Jesse Varwijk en Michael Maaskamp (Link. Business Creators) hebben gisteren, 28 maart de Cebuco/ADCN workshop gewonnen. Zij ontwierpen het winnende dagbladconcept voor bol.com. Het team heeft zich daarmee samen met de nummer twee (de WDKA-studenten Jurre van de Ven en Luuk van de Put) geplaatst voor de Europese dagbladcompetitie Best YET (Best Young European Team) die in mei in Noorwegen plaatsvindt.
 
De jonge creatieven kregen een leuke, maar pittige case, toegelicht door Afke van de Klashorst, manager marketing communicatie bij bol.com: ontwikkel een dagbladconcept om de bekendheid te verhogen van de babywinkel bij bol.com en trigger de doelgroep om de website te bezoeken.
 
Vanuit de ADCN was een team van mentoren/juryleden samengesteld om de 24 strijdende teams te begeleiden en te jureren: Stephan Gonnissen; creative director digital, ETCETERA, ADCN-bestuurslid, Thijs Bontje; copywriter Selmore, Edwin van Kuilenburg; copywriter UbachsWisbrun/JWT, Henk Jantz; artdirector UbachsWisbrun/JWT, Geert Ploeger; freelance creative director/artdirector, Jan van Meel; creative director Junior Academie en Peep van der Molen; creative director/copywriter Qi.

 


Reacties

Link. Business Creatives
Mihcael @ 29-03-2012 09:53 uur