BMW neemt DAN en Merkle in de arm
28-11-2018 (11:49) - Bureaus
BMW Group Nederland gaat aankomend jaar samenwerken met Dentsu Aegis Network (DAN) en Merkle. DAN neemt daarbij alle nationale online en offline media-activiteiten op zich, waar Merkle alle activiteiten uitvoert op het gebied van marketing performance & automation.
'DAN en Merkle hebben tijdens de afzonderlijke pitch-processen aangetoond op geïntegreerde wijze samen te werken. Dit lijkt zo vanzelfsprekend, maar het is steeds complexer om over de verschillende kanalen heen de klant goed en eenduidig te kunnen bedienen', legt Marketing Director Peter Haug uit.
Julius Minnaar, CEO van DNA, kijkt uit naar de samenwerking. 'BMW en MINI zijn prachtige merken en we zijn erg trots dat BMW Group de samenwerking op het gebied van media wil uitbreiden op zowel online als offline media-activiteiten.'
Jos van Loo, CEO van Merkle Nederland, sluit zich daarbij aan. 'We zijn er trots op dat we ook de komende jaren als team verder gaan en dat we kunnen blijven bouwen aan een uitstekende positie voor BMW in de markt.'