Candid Group: 'Traditionele holding-model moet op de schop'
09-09-2018 (20:42) - Bureaus
De Candid Group zal door verdere samenwerking, consolidatie en overnames binnen enkele jaren uitgroeien tot een Nederlands marcom-netwerk dat de concurrentie aankan met grote internationale bureaus en netwerken. Dit voorspelt oprichter en directeur Gérard Ghazarian.
De afgelopen jaren is het netwerk van media-, marketing- en communicatiebureaus flink gegroeid door onder

silo's doorbreken
Nu steeds meer Engelse bedrijven hun hoofdkantoren vanwege de naderende Brexit naar Nederland verplaatsen, ontstaat er op marketinggebied ruimte voor (nog) een Nederlands netwerk dat op internationale schaal kan opereren en de concurrentie aankan met grote dominante partijen. Ghazarian: 'Bouwen aan het marcom-netwerk van de toekomst is meer dan het inbrengen van verschillende disciplines binnen een groep. De gefragmenteerde communicatiemarkt vraagt om het doorbreken van silo’s, stoppen met het traditionele holding-model en een samenwerking die klant en gebruiker echt centraal stelt. Alleen zo zetten we Nederland op communicatiegebied verder op de kaart.'