FC Utrecht en The Valley verlengen samenwerking

15-11-2021 (14:12) - Bureaus

Het contract tussen FC Utrecht en The Valley is met drie jaar verlengd. Niet alleen blijft The Valley als Digital Partner verbonden aan de Utrechtse FC, ook treedt het bureau als Innovatiepartner toe tot het Innovatieplatform van de club.
 
FC Utrecht en The Valley bouwen sinds 2019 samen aan een digitaal ecosysteem. In de datagedreven strategie van de club staat de supporter centraal en om die optimaal te kunnen bereiken en bedienen maakt de Utrechtse Eredivisionist gebruik van The Valley’s Customer Data Platform Nominow. De club zorgde de voorbije jaren samen met Digital Partner The Valley onder meer voor de rebranding van de website FCUtrecht.nl, een doorontwikkeling van slimme e-mailcampagnes en het Seizoenkaarthoudersplatform, dat in tijden van Corona werd opgezet voor de supporters van FC Utrecht met een Seizoenkaart.
 
Sinds FC Utrecht en The Valley samenwerken heeft de online groei van de club doorgezet, is de conversieratio in de Webshop verbeterd en hebben de databasecampagnes betere resultaten opgeleverd. FCUtrecht.nl is in 2019 en 2020 bovendien uitgeroepen tot Website van het Jaar in de categorie Voetbalclubs.
 
Als Innovatiepartner van het Innovatieplatform van FC Utrecht gaat The Valley, naast de betrokkenheid bij de club als Digital Partner, samen met de Innovatiepartners ook aan de slag met innovatieve projecten binnen de pijlers stadionontwikkeling, gebiedsontwikkeling, Traiectum Sportcampus en sport performance.

 


Media

Marketing

Economisch