GoodKarma ontwikkelt nieuw branded commerce platform voor STËLZ

05-11-2021 (12:10) - Bureaus

Hard seltzer merk STËLZ kiest GoodKarma voor het realiseren van een nieuw online platform waar merkbeleving en ecommerce samen gaan komen.

 In 2020 liet het merk Nederland kennismaken met hard seltzer: bruiswater met een vleugje fruit en 4,5 procent alcohol. STËLZ speelt in op de trend waarin een bewuste levensstijl – zonder suiker en met minder calorieën – steeds belangrijker wordt. De millennials en Generation Z, zowel mannen als vrouwen, hebben de nieuwe drank in korte tijd omarmd. Inmiddels ligt het merk met vier smaken bij onder meer Albert Heijn, Gall&Gall, Mitra, Picnic, STACH en de snelgroeiende bezorgdienst Gorillas. Daarnaast haalde zij recentelijk ID&T en Monica Geuze binnen als nieuwe investeerders.
 
Maud Olieslagers (brand manager STËLZ); “We waren echt op zoek naar een partij die snapt hoe branding, commerce en content elkaar kunnen versterken. Het nieuwe platform moet nog meer ons merk verhaal gaan vertellen en tegelijkertijd hebben we ook stevige ambities met onze ecommerce. Er was meteen een duidelijke klik met het team van GoodKarma en we hebben het volste vertrouwen dat zij ons gaan helpen om deze uitdagingen vorm te geven. ”
 

Media

Marketing

Economisch