MassiveMusic breidt uit naar Warschau

17-11-2021 (12:00) - Bureaus

Na Amsterdam, Londen, New York, Los Angeles, Tokio en Berlijn breidt MassiveMusic zijn wereldwijde bereik nu uit met de opening van een nieuwe vestiging in Warschau, de hoofdstad en grootste stad van Polen. Het internationale creatieve muziekbureau, dat de meest gerenommeerde merken ter wereld helpt strategischer en effectiever te worden dankzij de emotionele kracht van muziek en sound, maakt dat bekend.
 
Het team, onder leiding van Michal Krajewski, Executive Creative Director bij MassiveMusic Warschau, bestaat uit een mix van ervaren en opkomende muzikale creatives, producers, strategen en supervisors uit de reclamewereld. Samen met Krajewski hebben zij direct samengewerkt met klanten, netwerken en onafhankelijke bureaus in Centraal- en Oost-Europa en daarbuiten. Hun werk is bekroond op diverse creatieve festivals, zoals het Konkurs Twórców Reklamy SAR en de Music and Sound Awards.
 

Glokaal

Door deze toevoeging kan MassiveMusic de Poolse markt nu glokaal – globaal én lokaal – bedienen. De creatieve denkwijze van een lokaal team wordt namelijk gecombineerd met de overkoepelende strategie van een wereldwijd muziekbureau. De Poolse uitbreiding betekent voor MassiveMusic een unieke, slimme toevoeging aan het bedrijf, die resulteert in nieuwe ideeën over hoe muziek een merk, product of visie kan overbrengen.
 

Exponentiële groei

Met Warschau aan boord krijgt MassiveMusic ruimte voor exponentiële groei in de regio Centraal- en Oost-Europa. "Polen – met name Warschau – is niet alleen een van de belangrijkste hubs voor zakelijke dienstverlening in Centraal- en Oost-Europa, maar ook een smeltkroes van ’s werelds beste creatieven. Met Michal, een ambitieuze en ongekend getalenteerde ECD, en zijn team, zien we een mooie toekomst voor hen binnen MassiveMusic." zegt Hans Brouwer, CEO en oprichter van MassiveMusic.
 
MassiveMusic Warschau wordt geopend in november 2021 en is de zevende wereldwijde vestiging van MassiveMusic. Daarmee treedt het in de voetsporen van Amsterdam, Londen, New York, Los Angeles, Tokio en Berlijn.
 

Media

Marketing

Economisch