The Last Minute Club gelanceerd

28-09-2018 (11:16) - Bureaus

Steeds meer creatieven en specialisten op het gebied van marketing en communicatie zijn door de snelle veranderingen in de bureauwereld en in het vakgebied voor zichzelf begonnen. Er is een heel leger aan zelfstandig werkende art-directors, copywriters en designers, die in deze competitieve markt naast hun expertise nu ook hun ondernemerskwaliteiten moeten aanspreken en dat is vaak niet voor iedereen weggelegd. Je aansluiten bij een netwerk kan dan een uitkomst zijn.
 
 
Het aantal nieuwe netwerken groeit  en daar is nu een nieuwe bijgekomen: The Last Minute Club. 'Een netwerk waar je als opdrachtgever 24/7 terecht kan. Een club waar de leden bereid zijn af en toe hun weekenden op te geven voor een uitdagende spoedklus", aldus initiatiefnemer Ron Simon.
 
 

Realtime en responsive

In het huidige digitale tijdperk worstelen veel organisaties met de snelheid van veranderingen en met name op het gebied van marketing en communicatie moeten bedrijven soms adequaat reageren. Daarvoor kun je bij The Last Minute Club club terecht. The Last Minute Club wil creativiteit sneller en verrassender organiseren. Plaatsonafhankelijk en zoveel mogelijk gebruik maken van alle beschikbare (online) tools om snel en efficiënt te kunnen werken.
 

Teams per opdracht

Simon: 'We zijn een professionele club met ervaren mensen en gaan elke uitdaging aan, echter met absurde niet haalbare deadlines hoef je bij ons ook niet aan te komen. We maken bij elke opdracht een serieuze calculatie of we het binnen de gestelde eisen kunnen halen. Als we 'ja' zeggen dan weten we het zeker dat we het voor de opdrachtgever kunnen realiseren. Maar wat The Last Minute Club het belangrijkste vindt is bij elke opdracht een team samen te stellen met creatieven en specialisten van deze tijd. Mensen met de juiste mindset en verstand van alles wat er nu speelt zoals Growth Hacking, Realtime Marketing of Hybrid Branding. We zijn er voor Startups, het MKB maar ook voor de grote merken. The Last Minute Club is een dynamisch groep mensen met verschillende achtergronden en drijfveren, en hebben ervaring met de genoemde doelgroepen. Het onderscheidend vermogen zit bij ons in het zorgvuldig maar snel samenstellen van het team per opdracht waarbij de opdrachtgever deel van uit maakt. Daarmee stelt de opdrachtgever zich wel kwetsbaarder op in platrs van afwachten wat er aan het einde van de rit wordt gepresenteerd.'
 

Media

Marketing

Economisch