DUIZENDDINGEN breidt contentstrategie Center Parcs uit

DUIZENDDINGEN breidt contentstrategie Center Parcs uit

11-07-2024 (10:03) - Marketing

Center Parcs breidt zijn contentstrategie uit in samenwerking met DUIZENDDINGEN. Het merk lanceert deze zomer voor het eerst een e-magazine, het ‘Essence Zomermagazine’.

Naast het e-magazine worden er kookvideo's gelanceerd waarin chef-kok Estée Strooker de bereiding van zomerse gerechten uit de doeken doet. De kookvideo’s en het e-magazine zijn onderdeel van Center Parcs 'thuis aan tafel' concept. 

“Door in te spelen op het vakantiegevoel, duiken we de keuken in voor nieuwe recepten en om samen aan tafel verhalen te delen. Het e-magazine bevat heerlijke, makkelijke recepten die geïnspireerd zijn op het ultieme, zomerse vakantiegevoel. Daarnaast is het magazine online ook altijd bij de hand. Door het design van het magazine en de kleurrijke fotografie brengen wij de warmte van Center Parcs op een nieuwe manier over,” aldus Julia Peek, Content Manager van Center Parcs.

Voor ieder seizoen

Ook voor de winter van 2024 staat er binnen het ‘thuis aan tafel’ concept een e-magazine met bijbehorende kookvideo’s op de planning. In 2025 zal de focus liggen op de lente en de herfst, zodat er voor ieder seizoen passende recepten beschikbaar zijn.

De zomereditie van het Center Parcs e-magazine zal vanaf 12 juli beschikbaar zijn. Om de week verschijnt er ook een nieuwe kookvideo op YouTube, Instagram, TikTok, Center Parcs TV en de Center Parcs website, waar de in het magazine genoemde gerechten worden gemaakt door Estée Strooker. In België neemt Wim Ballieu deze rol op zich.


Bureaus

Media

Economisch