ECCO in samenwerking met Persgroep en influencer Manon Meijers
16-10-2018 (16:47) - Marketing
ECCO staat vooral bekend om ergonomische ontwerpen, maar is ook eigentijds, Om dat beter onder de aandacht te brengen is het merk een samenwerking aangegaan met de Persgroep en styliste en influencer Manon Meijers.
De samenwerking is bedacht en gerealiseerd in samenwerking met UM Studios, het creative label van mediabureau UM, de Persgroep Medialab en Studio BENG BENG.
vernieuwing
Claudia Peters, Marketing Manager ECCO: “We zetten ECCO op een vernieuwende manier neer, mogelijk gemaakt door Manon Meijers. Ik ben enthousiast en trots op deze mooie partnership waarin ECCO een volgende stap maakt in het zoeken naar de het juiste kanaal met perfecte content.”
Mira de Mönnink Media Partnership Manager UM Studios: “ECCO maakt gebruik van een nieuwe strategie door de najaarscampagne dit jaar middels een partnership te ondersteunen, waarbij we eigen content inzetten om zo de ECCO doelgroep te bereiken. Het getuigt van visie van de klant om samen met ons en de partners de campagne op deze manier vorm te geven.”
Dominique Henskens, Manager Strategie en Concept de Persgroep Medialab: “Veel lifestyle- en fashionmerken denken in eerste instantie niet aan het umfeld Nieuws. Maar door onze groei in online video weten deze partijen ons steeds vaker te vinden. We zijn trots op de samenwerking met alle partijen en gaan voor optimaal resultaat.”
credits
Verantwoordelijk ECCO: Claudia Peters, Merel Vonk
Bureau UM: Mira de Mönnink, Maike Stockel, Tobias Vermeiren, Lieve van Kessel
De Persgroep, Media Lab: Dominique Henskens, Natasja Kok, Jordi van Zaal
Studio Manon Meijers: Manon Meijers, Dagmar Hartemink
Videoproductie en fotografie: Studio BENG BENG, Sara Cantoli, Len Chandra