Grootste campagne sinds 10 jaar voor nieuw Coca-Cola zero sugar
27-06-2016 (10:47) - Marketing
Coca-Cola brengt in september 2016 een nieuw product op de Nederlandse markt: Coca-Cola zero sugar. Dat maakt zij vandaag bekend tijdens de officiële opening van de vernieuwde Coca-Cola fabriek in Dongen. De lancering van Coca-Cola zero sugar gaat gepaard met de grootste marketingcampagne die Coca-Cola in de afgelopen 10 jaar in Nederland heeft gevoerd.
De smaak van de nieuwe Coca-Cola zero sugar lijkt nog meer op de klassieke Coca-Cola. De ingrediënten zijn niet gewijzigd; alleen de blend is geoptimaliseerd. Coca-Cola vindt het belangrijk om nu en in de toekomst consumenten alternatieven te bieden die steeds minder of geen suiker bevatten en blijft daarom innoveren.
keuze
'We zijn continu bezig met innovatie en kijken hoe we de smaak van onze dranken kunnen optimaliseren. Coca-Cola is zich ervan bewust dat mensen nu, meer dan ooit, een keuze willen hebben of en hoeveel calorieën zij consumeren. Mede daarom willen we uiterlijk in 2020 de gemiddelde hoeveelheid calorieën per verkocht product met 10 procent verminderd hebben.', zegt Richard Schlasberg, Country Manager Coca-Cola Nederland.
'We zijn continu bezig met innovatie en kijken hoe we de smaak van onze dranken kunnen optimaliseren. Coca-Cola is zich ervan bewust dat mensen nu, meer dan ooit, een keuze willen hebben of en hoeveel calorieën zij consumeren. Mede daarom willen we uiterlijk in 2020 de gemiddelde hoeveelheid calorieën per verkocht product met 10 procent verminderd hebben.', zegt Richard Schlasberg, Country Manager Coca-Cola Nederland.