
Vitakruid lanceert nieuw merkplatform
Het vitamine- en supplementenmerk is al langer bekend bij de kenners, maar stelt zich in de nieuwe campagne voor aan het grote publiek. Met de merkcampagne ‘Het zit erin'’ wil Vitakruid iedereen in Nederland aanmoedigen: Want wat je ook uit je dag wil halen: ‘Het zit erin’.
Tom de Groot, Creatief bij DDB Amsterdam: “Het nieuwe merkconstruct ‘het zit erin’ stelt ons in staat om alles waar Vitakruid voor staat te belichten. Van persoonlijke doelen aanmoedigen: het zit erin. Tot welke hoogwaardige ingrediënten er in de producten zitten: het zit erin.”
Bob van Inge, Eigenaar van Vitakruid: “Waar we in communicatie eerst vooral focusten op persoonlijk advies, leggen we nu de nadruk op kwaliteit. Met doordachte formules en alleen de beste nutriënten bieden we consumenten producten die écht het verschil maken.”
Naast TV, Socials, OLV en radio heeft de campagne ook speciale aandacht voor (D)OOH. Met slim geplaatste situationele uitingen wordt er verfrissend ingespeeld op het umfeld waarin de uitingen zich bevinden. Zo krijgt iedereen op de juiste plek en het juiste moment van de dag een aanmoediging. Alles uit je ochtend halen. ‘Het zit erin’.
Met ‘Het zit erin’ kiest Vitakruid niet alleen voor een nieuwe slogan, maar voor een nieuwe platformgedachte die het fundament zal vormen voor alle toekomstige merkcommunicatie. Vitakruid hoopt met het nieuwe platform nog meer Nederlanders te inspireren om het beste uit zichzelf te halen – want: het zit erin.
Credits
Klant: Vitakruid
Bureau: DDB Amsterdam
Productiemaatschappij: Studio Studio
Regie en muziek: Joost Biesheuvel
Sound: Public Audio
Edit: Jits Vlaar
Post Productie: The Compound
Grading: Ruben Labree
3D: Studio Nori