Kick-off juryseizoen Coolest Dutch Brands 2018

21-11-2018 (21:32) - Marketing

Op woensdag 21 november vond de kick-off van het juryseizoen Coolest Dutch Brands 2018 plaats met een juryborrel bij The Valley in Amsterdam. Een introductie van Naturalis (de winnaar van 2017), de 10 tot nu toe genomineerde merken van 2018 en een introductie op het juryproces, vormden het vertrekpunt van deze eerste informele bijeenkomst.


Er zullen dit jaar nog twee merken worden genomineerd voor de 48-koppige jury op 10 januari 2019 in de eerste juryronde aan het werk zal gaan. 


over Coolest Dutch Brands 2018

Welk merk is het meest sustainable? Dat is de grote vraag bij de tweede editie van Coolest Dutch Brands. Na een eerste knallende editie van Coolest Dutch Brands 2017, geeft FONK dit jaar het podium aan duurzame merken. In 2018 selecteert de redactie van Fonk maandelijks een actueel sustainable brand van Nederlandse origine die door lef en uitgekiende marketing een breed publiek aanspreken en van daaruit ook daadwerkelijk een verandering weten te bewerkstelligen. Begin volgend jaar kiest de vakjury Coolest Dutch Brands van 48 creatives en strategen uit de 12 genomineerde merken hét winnende merk van 2018.
 

Tot nu toe nu genomineerd bij Coolest Dutch Brands 2018: Tony’s Chocolonely, PicnicPLUSBunqMarie-Stella-MarisASN BankVandebronDe Vegetarische Slager, Kings of Indigo en Peeze Koffie.


In FONK 247 presenteert het één na laatste merk uit de 2018-reeks zijn verhaal. Fonk 247 verschijnt op 28 november aanstaande.


Bureaus

Media

Economisch