PostNL en Mediabookers slaan handen ineen

16-06-2016 (13:04) - Marketing

Vanaf nu kunnen ondernemers ook de media-inkoop van banners bij PostNL regelen. Hiervoor is PostNL een samenwerking met self service media platform Mediabookers aangegaan.
 
 
Door de samenwerking met Mediabookers kunnen klanten van PostNL banners aan hun reclameactie toevoegen. De ondernemer creëert zijn banners en adverteert daarmee heel gericht naar een specifieke doelgroep in lokale of landelijke online media. Ook de resultaten van de banneractie volgt PostNL voor de ondernemer. Hiermee biedt PostNL de adverteerder een totaaloplossing.
 
Damir Grcic, Marketingmanager MKB van PostNL: ‘Met onze jarenlange ervaring weten we hoe je met de juiste combinatie van middelen direct de doelgroep kunt bereiken. We zijn altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden om ondernemers te helpen bij het vinden en binden van klanten. De samenwerking met Mediabookers is voor ons een logische stap. Op deze manier stellen we de ondernemers in de gelegenheid naast geadresseerde reclame, folderverspreiding en facebookcampagnes ook banners aan hun middelenmix toe te voegen. Zo kunnen ondernemers nog gerichter én effectiever de klant bij ons bereiken.
 

Bureaus

Media

Economisch