Waargebeurde documentaires in nieuwe campagne Pickwick
03-10-2016 (13:22) - Marketing
Een jonge vrouw vraagt een oud-klasgenote in een emotionele ontmoeting om vergeving, omdat zij haar in haar jeugd jarenlang heeft gepest. Een meisje dat haar moeder op het hart drukt om voor één dag afstand te doen van haar telefoon, omdat zij wat aandacht wil van haar moeder.
Deze en andere ontroerende verhalen staan centraal in een nieuwe campagne waarin Pickwick mensen wil aanmoedigen de tijd voor elkaar te nemen om die ene vraag te stellen die hen écht aan het hart gaat. Dat kunnen zij doen door een persoonlijk Tea Topic te maken op www.teatopics.nl voor iemand om wie zij geven.
Vandaag geeft Pickwick het startsein voor de nieuwe campagne ‘Neem de tijd’. Met deze campagne wil Pickwick Nederland deelgenoot maken van vragen die het waard zijn om gesteld te worden aan de hand van drie ontroerende korte documentaires. Hierin worden ‘echte’ mensen gefilmd, geen acteurs, als zij iemand uitnodigen voor een kop thee om een vraag te stellen die belangrijk voor ze is. De genodigde mensen weten van tevoren niet waarom zij zijn gevraagd wat leidt tot mooie, emotionele momenten en laat zien wat de tijd nemen voor elkaar doet.
credits
Verantwoordelijk bij Pickwick: Mariken Kimmels, Ellen van der Linde, Elianette Prakken
Bureau: TBWA\Neboko
Productie maatschappij: hazazaH
Regisseur: Victor Vroegindeweij
DOP: Nanko Goetink
Offline: Govert Janse
Online: Captcha!
Music composer: Jorrit Kleijnen
Sound: Goodsounds