Kek Mama stopt met maandelijkse frequentie en wordt kwartaalblad

29-09-2023 (09:30) - Media

Glossy voor moeders, Kek Mama, stapt op haar 15-jarig jubileum in een nieuw tijdperk met meer focus op bewustwording, online en duurzaamheid. Het maandelijks magazine wordt een kwartaalblad.

"Het uitgeven van een maandelijkse print editie is niet meer van deze tijd"

Kek Mama is ervan overtuigd dat het glossy merk focus moet hebben op bewustwording en duurzaamheid. "Jonge ouders hebben het druk en zijn meer en meer online minded. Het uitgeven van een maandelijkse print editie is dan ook niet meer van deze tijd", aldus de uitgever van Kek Mama.

Vier glossy bewaarexemplaren

Per 1 januari 2024 maakt Kek Mama de strategische keuze om viermaal per jaar met extra dikke specials uit te komen. Deze bewaarexemplaren kunnen lezers erbij pakken op hun nodige me-time momenten. De vier edities zijn zowel in de losse verkoop verkrijgbaar als via een abonnement.

Online groei

KekMama.nl maakte de afgelopen twee jaar een groei door van ruim 25% in online verkeer. In 2024 komt er nog meer focus te liggen op het digitale vlak en zullen bezoekers dagelijks meer nieuws, aangrijpende en grappige columns en mooie verhalen voorgeschoteld krijgen.  


Bureaus

Marketing

Economisch