DECIEM vraagt consumenten te Slowshoppen tijdens Black Friday
Er is vaak getwijfeld aan de eerlijkheid van Black Friday’s sales en kortingen. Op deze dag, die de beste deals van het jaar aanprijst, vragen consumenten zich af of ze echt een koopje krijgen of dat ze worden misleid door ingewikkelde prijsmanipulaties.
Voor het vijfde jaar op rij lanceert beauty innovator DECIEM haar novembercampagne: een kortingsactie die een maand lang consumenten aanmoedigt om langzaam en doelbewust te shoppen tijdens Black Friday.
Slowshopping
De belofte van een goede aanbieding botst met de bewuste keuze om minder en zorgvuldiger te kopen. Volgens DECIEM ontbreekt het de industrie van consumptiegoederen aan duidelijkheid. DECIEM zet haar missie voort om het publiek een duidelijk verhaal te vertellen door ruimte te maken voor ontdekking en educatie. De boodschap? Slow shopping is nog nooit zo urgent geweest.
Hyperconsumptie
DECIEM werkt het aan het minimaliseren van de impact op de planeet, van verpakking tot afvalbeheer en waterbesparing. Slowvember hoopt mensen bewust te maken van de issues rondom hyperconsumptie en biedt tegelijkertijd de mogelijkheid om weloverwogen te winkelen en goed na te denken over huidverzorging. Heel Slowvember geeft DECIEM 23% korting op alle producten op de websites van The Ordinary en NIOD, en in de eigen winkels over de hele wereld. Door een maand lang te besparen, kunnen mensen langzaam en bewust shoppen voor hun specifieke behoeften. Op 24 november zullen alle directe DECIEM-verkooppunten transactieloos zijn als teken van hun betrokkenheid op lange termijn en standpunt tegen Black Friday-deals.