AMARU publiceert whitepaper over technologie en cultuur

AMARU publiceert whitepaper over technologie en cultuur

08-12-2022 (16:35) - Campagnes

Cultural intelligence agency AMARU heeft hun eerste whitepaper gepubliceerd: CULTURE + CHAOS + COMMUNITY. Om beter te begrijpen waar onze snel veranderende samenleving naartoe gaat, deed AMARU onderzoek naar technologie en cultuur vanuit zowel macro- als micro-perspectieven. 

Om een frisse kijk te bieden op de toekomst van merken en de creatieve industrie, legt AMARU de belangrijke trends en inzichten bloot in de verschuiving van consumentengedrag als reactie op de snelle veranderingen in technologie en cultuur. Aan de hand van interviews met opinieleiders en besluitvormers uit de community, cultuur en communicatie, is deze whitepaper een must-read voor iedereen die wil begrijpen waar onze samenleving naartoe gaat.

Technologie en cultuur

Het blijft een uitdaging voor merken om relevant te blijven en in verbinding te staan met de samenleving van vandaag de dag. Om een frisse kijk te bieden op de toekomst van merken en de creatieve industrie, dook AMARU in twee van de belangrijkste pijlers die momenteel de evolutie van de samenleving aandrijven; cultuur en technologie. Het leggen van verbindingen tussen de twee biedt in feite een filosofie die onze samenleving vooruit kan helpen naar een nieuw creatief tijdperk. Het tijdperk van CULTURE + CHAOS + COMMUNITY.

Event

Het whitepaper werd gepresenteerd tijdens de tweede editie van AMARU’s Culturally Courageous Conversations in Club ACE in Amsterdam. Tijdens dit event dook het team van AMARU in de haarvaten van cultuur, om consumentenverschuivingen te ontrafelen door middel van culturele intelligentie. Een gesprek tussen opinieleiders en besluitvormers uit de community, cultuur en industrie met Keynotes en paneldiscussies.

Credits

Strategy Director: Amber Haank
Strategy: Jasemen Nassab en Raphael de Jong
Art Direction en design: Alizée Bollen
Design: Fèmi Aboh Fotografie: Fèmi Aboh, Jasmijn van Buytene, Revenna Belfor, Emilio de Haan
Managing Director: Leroy Niemel
Account Management: Naina Soerjoesing
Community Director: Angelo Bromet
Editor: Mikel van den Boogaard

Met dank aan: Prospect Eleven, Hatem Agina, Maru Asmellash, James Bergwijn, Naomi Brusselman, Andy Corinde, Miranda van Gendt, Ngoc Hoang, Edmund Howard, Jamal Jama, Tisja Janssen, Razeen Khattab, Ayra Kip, Pay Kolmu¨s, Marvin Koppejan, Misha van de Lande, Tim Lorijn, Naaz Mohammad, Geraldine Moodley, Myles O’Meally, Nadine Ridder, Awura Abena Simpe, Willem Sizoo, Miguel Teixeira, Baba Toure´, Shaquille Veldboom, Georgina Vieane.

De whitepapier is hier te downloaden.