LVB wint gouden Cross Media Case van het jaar 2018

26-04-2018 (16:44) - Awards

De hoofdprijs van de Cross Media Awards is gewonnen door contentmarketingbureau LVB. Met hun case ‘Vermogens in Nederland’ voor ABN AMRO MeesPierson sleepten zij de Gouden Cross Media Case-award binnen die gisteravond werd uitgereikt.


De jury noemde het een schoolvoorbeeld van crossmedia: ‘De content is jaloersmakend; je wilt het allemaal zien. Sterk en geïntegreerd ingezet over alle relevante kanalen. In RTL Z is een goede mediapartner gevonden die uitstekend bij deze lastig te bereiken doelgroep past. Ook is er slim gebruik gemaakt van influencers met passende content. De resultaten zijn uitstekend, ook kijkend naar de business resultaten. Het is een vernieuwend concept dat ook in executie perfect is uitgevoerd.’  

 

teamwork

Aart Lensink, directeur van LVB: "Het jaar kan voor ons niet beter starten dan met een gouden award voor dit crossmediale contentconcept. Samen met ABN AMRO MeesPierson en launching partner RTLZ hebben we een grote stap voorwaarts gezet met de inzet van branded partnerships in Nederland. Door de veelzijdigheid binnen het format hebben we een beroep gedaan op alle labels binnen LVB. Het was een enorme teamprestatie. Die samenwerking heeft geresulteerd in een winnende case met een ijzersterke inhoud en uitgekiende distributie strategie." 


De Cross Media Awards worden uitgereikt aan de beste crossmedia cases van het jaar en werden voor het eerst uitgereikt in 2013. Het is de enige vakprijs die crossmedia centraal stelt.