Richard Brandhorst Dialogue Marketeer of the Year

09-01-2015 (07:31) - Awards

Tijdens de uitreiking van de Dialogue Marketing Awards van DDMA en DeMeter is Richard Brandhorst (Air Miles) gisteren  uitgeroepen tot Dialogue Marketeer of the Year. 
 
Annefloor Samsom (UPC) ontving de prijs voor Dialogue Marketing Talent of the Year. De awards worden jaarlijks uitgereikt aan professionals die zich op positieve wijze hebben onderscheiden in de marketingbranche. Beide prijswinnaars ontvingen een nominatie dankzij een oproep aan de branche om collega marketeers aan te melden.
 
Richard Brandhorst is Manager Direct Marketing & Customer Insights bij Loyalty Management Netherlands B.V. (Air Miles). Volgens vakjuryvoorzitter Frans Reichardt verdient Richard de titel omdat hij aan de basis heeft gestaan van een enorme draai in denken en doen bij Air Miles. ‘Onder Richards leiding wordt nu vol ingezet op profiel- en gedraggestuurde communicatie met de Air Miles-spaarder, gebaseerd op optimale personalisatie en relevantie voor de spaarder.’
 
Annefloor Samsom is Segment Manager en Social Media Advisor a.i. bij UPC Nederland. Zij ontvangt de talentprijs omdat de vakjury in haar een jonge professional ziet die, in een organisatie waar velen geloven in het eigen kanaal, de waarde van een klantgerichte multichannel aanpak bewijst. 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.